Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

« ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΠΑΠΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ, 07.03.2021 »

Την Κυριακή της Απόκρεω, 7-Μαρτίου-2021, στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος χειροτόνησε σε Διάκονο τον Μοναχό της Μονής π. Νικηφόρο Παπαβραμόπουλο, Πτυχιούχο της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Αθηνών. Ακολουθεί ο Χειροτονητήριος λόγος του π. Νικηφόρου.

Σεβασμιώτατε Πάτερ και Δέσποτα, με τη Χάρη των Αχράντων Παθών του Κυρίου μας και την Ευλογία του Οσίου Πατρός ημών Λεοντίου Κτήτορος και Προστάτου της Ιεράς Μονής ταύτης ίσταμαι ενώπιόν σας με φόβο Θεού, δια την μεγάλη τιμή που με αξιώνει σήμερα να λάβω από τα Σεπτά Σας Χέρια, τον Α΄ Βαθμό της Ιερωσύνης.

Βαθιά συγκινημένος που ένας πόθος ετών εκπληρώνεται σήμερα, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τον Πανάγαθο Θεό που με αξιώνει, παρά τις ελλείψεις μου, να γίνω διάκονός Του στο Ιερό Θυσιαστήριο. 
Τον Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής ταύτης Αρχιμανδρίτη Ιερόθεο Παπαθανασίου και τους πατέρες της Μονής που με περιέβαλαν με αγάπη, στο πνευματικό λιμάνι που έψαχνα παιδιόθεν.
Τον πνευματικό μου πατέρα Αρχιμανδρίτη Ιωακείμ Βενιανάκη, ο οποίος με τις πνευματικές του νουθεσίες με στήριξε και με στηρίζει στον δύσκολο πνευματικό μου αγώνα.
Την οικογένειά μου, που όλα αυτά τα χρόνια με στηρίζουν να ακολουθήσω και να εκπληρώσω τον διακαή πόθο μου να γίνω Ιερέας του Υψίστου.
Αυτήν τη στιγμή, Σεβασμιώτατε, θα ήθελα να αναφερθώ στην μητέρα μου γνωρίζοντας ότι σήμερα χαίρεται και καμαρώνει που ο γιος της αξιώνεται να λάβει τον Α΄ Βαθμό της Ιερωσύνης, μπορεί σωματικά να μην βρίσκεται πλέον κοντά μας, αλλά αισθάνομαι ακόμα περισσότερο πνευματικά ότι είναι εδώ.
Θα ήθελα, μητέρα, να σου πω ότι θα προσπαθήσω να σε χαροποιήσω και να εκπληρώσω το κοινό μας όνειρο κάνοντάς σε υπερήφανη.
Επιτρέψτε μου, Σεβασμιώτατε, τελειώνοντας να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την Αγάπη σας, την οποία και γεύτηκα απλόχερα ως ο Άσωτος Υιός από τον Φιλεύσπλαγχνο Πατέρα.
Γι’ αυτό και τούτη τη στιγμή κράζω τεταραγμένη τη φωνή: «Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου· ουκέτι ειμί άξιος κληθήναι υιός σου· ποίησόν με ως ένα των μισθίων σου» (Λουκ. 15, 18-19).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου