«Η έξω σοφία δεν είναι από τη δική της φύση, ούτε καλή ούτε κακή. Αλλά από τη χρήση αυτών που την έχουν γίνεται ή καλή ή κακή».
Όσιος Αθανάσιος ο Πάριος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου